Terrified

Hej, som mitt första inlägg vill jag tala om lite om denna Blogg. Temat på bloggen är övernaturligt, här kommer det postas texter som kan ge en rysning längst nacken. Texterna kommer vara historier som jag har läst någonstans och som jag vill dela med mig av eller egna händelser.

Jag är själv väldigt farcinerad av andar, men även av hjärnans egna spöken. Jag kan inte lova att alla inlägg är verkliga händelser, men det är väldigt spännande ändå, för vem vet?

De händelser som jag själv har att berätta från min egen barndom är saker som jag i flera år har varit 100 % på att det har skett och jag får fortfarande gåshud när jag åter berättar dem. Jag kommer även att lägga upp bilder och videor kan inte lova att dessa är äkta heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0